Schweppes
Vychutnej si to podle sebe
ZADÁNÍ
Vánoce a Silvestr jsou období slavení a přípitků. Na zdraví, na lásku, na Nový rok, na úspěchy… Jak ale udělat,
aby u toho co nejvíce lidí drželo v ruce Schweppes? Pomocí digitálních assetů, kampaně a nápadů z naší dílny!
Jak jsme se úkolu
chopili?
Výběr správných influencerů byl zásadní. Nakonec jsme se rozhodli pro pár Klára a Nick Russo, se kterými jsme natočili digitální assety. Ty běžely na všech kanálech celé svátky. Co se kreativy týká, ta byla v našich rukách
a my mohli realizovat své silvestro-vánoční nápady.
Podtitul kampaně byl Namixuj si to podle sebe. Chtěli jsme tedy inspirovat ostatní, aby se nebáli poslouchat
své chutě, ať už v míchání drinků nebo v plánování programu na svátky. To se odrazilo v reklamě i ve výstupech influencerů, takže jsme získali mix autentických výstupů, ve kterých se mohl najít každý. A co dál? Na kampaň navazuje celoroční spolupráce, takže je na co se těšit!