Pilsner Urquell
Jak jsme pro Pilsner Urquell
vytvořili influencery
ZADÁNÍ
nás oslovil Plzeňský prazdroj s tím, že chtějí propagovat brand Pilsner Urquell a oslovit širokou veřejnost,
aby měli lidé možnost vidět, jak důležitá a krásná je práce mistrů výčepních. To celé formou, ve které jsme mistři zase my
– skrze influencer marketing.
Jak jsme se úkolu
chopili?
Byla to výzva. Jelikož jaký člověk dokáže skutečně autenticky odkomunikovat všechna specifika tohoto náročného řemesla,
kvality piva a jeho servírování? Ten, který si to všechno zažil na vlastní kůži. A že to není influencer? Nevadí,
my z něj influencera uděláme! Vybrali jsme 10 finalistů soutěže Pilsner Urquell Master Bartender a vytvořili Social Bartender Akademii. Akademii jsme postavili na třech hlavních pilířích - edukaci, motivaci a zábavě. Mohli jsme díky tomu zajistit, že si výčepní skutečně osvojí všechny důležité znalosti, které pro samostatnou práci se sociálními sítěmi a ke komunikaci vysoké kvality piva potřebují.