top of page

Pilsner Urquell
Jak jsme pro Pilsner Urquell
vytvořili influencery

Screen Shot 2022-07-21 at 9.41.51 AM.png

ZADÁNÍ

nás oslovil Plzeňský prazdroj s tím, že chtějí propagovat brand Pilsner Urquell a oslovit širokou veřejnost,

aby měli lidé možnost vidět, jak důležitá a krásná je práce mistrů výčepních. To celé formou, ve které jsme mistři zase my

– skrze influencer marketing.

Jak jsme se úkolu
chopili?

Asset 9.png

Byla to výzva. Jelikož jaký člověk dokáže skutečně autenticky odkomunikovat všechna specifika tohoto náročného řemesla,

kvality piva a jeho servírování? Ten, který si to všechno zažil na vlastní kůži. A že to není influencer? Nevadí,

my z něj influencera uděláme! Vybrali jsme 10 finalistů soutěže Pilsner Urquell Master Bartender a vytvořili Social Bartender Akademii. Akademii jsme postavili na třech hlavních pilířích - edukaci, motivaci a zábavě. Mohli jsme díky tomu zajistit, že si výčepní skutečně osvojí všechny důležité znalosti, které pro samostatnou práci se sociálními sítěmi a ke komunikaci vysoké kvality piva potřebují. 

JAK SE NÁM
VEDE? 

Screen Shot 2022-07-21 at 9.41.14 AM.png
Screen Shot 2022-07-21 at 9.42.12 AM.png
Screen Shot 2022-07-21 at 9.42.31 AM.png
Screen Shot 2022-07-21 at 9.39.20 AM.png
bottom of page