top of page

Dove
Dav si zvolil Dove

DOVE

ZADÁNÍ

Jak lokalizovat kampaň Dove pro český a slovenský trh tak, aby se s touto značkou ztotožnilo ještě více žen?

Dove už nyní milují tisíce žen a my jsme přišli na to, jak toto číslo ještě navýšit. Elegantně, poutavě

a především lidsky.

Jak jsme se úkolu
chopili? 

Dove case study

Pořádně probádat terén je základ! Proto jsme nejprve provedli průzkum, který nám potvrdil zásadní číslo - 91 % žen by si zvolilo Dove deodorant. Tento fakt jsme odkomunikovali na landing page a zapojili

i další reklamní formáty.

 

A co známé tváře? Do kampaně jsme zapojili naše influencerky, které sdílely výstupy na svých sítích,

a tak skvěle doplňovaly výstupy ambasadorky Táni Pauhofové. S tou jsme natočili krásné digitální assety

a POS materiály.

JAK SE NÁM TO
POVEDLO? 

dove.jpg
Asset 2.png
Asset 4.png
Asset 1.png
Asset 3.png
bottom of page