top of page
Dove
Dav si zvolil Dove


ZADÁNÍ
Když jsme stáli před vytvořením komplexní kampaně pro značku Dove, jejímž cílem bylo představení
antiperspirantu Dove Care, věděli jsme jedno. Kampaň musí být postavená na stejných pilířích,
jako tento hero produkt. Jemnost, péče a ženskost.
Jak jsme se úkolu
chopili?

Na vlastní kůži
Z výsledků globálního výzkumu vyplývalo, že 91 % žen, si po sedmidenním testování vybralo právě antiperspirant Dove Care. Jak je to ale u nás? Kampaň jsme tedy odstartovali vlastním výzkumem
na portálu ZENYSRO.CZ a zjistili, co na hero produkt říkají ženy v Česku a na Slovensku. Tím jsme získali faktická čísla, reference a především reálné pocity a zkušenosti žen.







A NAŠE VÝSLEDKY?
8% engagement rate
3 200 000 impresí
A uspíšení vstupu The Vegetarian Butcher
na slovenský trh na základě reakcí fanoušků.
bottom of page