top of page
Dove
Dav si zvolil Dove
ZADÁNÍ
Jak lokalizovat kampaň Dove pro český a slovenský trh tak, aby se s touto značkou ztotožnilo ještě více žen?
Dove už nyní milují tisíce žen a my jsme přišli na to, jak toto číslo ještě navýšit. Elegantně, poutavě
a především lidsky.
Jak jsme se úkolu
chopili?
Pořádně probádat terén je základ! Proto jsme nejprve provedli průzkum, který nám potvrdil zásadní číslo - 91 % žen by si zvolilo Dove deodorant. Tento fakt jsme odkomunikovali na landing page a zapojili
i další reklamní formáty.
A co známé tváře? Do kampaně jsme zapojili naše influencerky, které sdílely výstupy na svých sítích,
a tak skvěle doplňovaly výstupy ambasadorky Táni Pauhofové. S tou jsme natočili krásné digitální assety
a POS materiály.
JAK SE NÁM TO
POVEDLO?
1/1
bottom of page