The Vegetarian Butcher
Kampaň bez masa a bez kravin!
ZADÁNÍ
Zadání znělo jasně! Máme českému trhu představit novou značku rostlinných produktů v takovém stylu, aby po nových výrobcích sáhli nejen vegani či vegetariáni, ale především masožravci – to byl náš cíl kampaně pro The Vegetarian Butcher. Kampaně, do které jsme museli dostat ekologický význam, zdravé složení i perfektní chuť.
Jak jsme se úkolu
chopili?
Převzali jsme si pod kompletní správu instagramový profil The Vegetarian Butcher, který jsme plnili především obsahem
od influencerů, se kterými jsme podnikli třífázovou komunikaci. Kampaň s influencery měla 3 fáze. První byla challenge pro influencery, při které měli pro své kamarády připravit hostinu s produkty The Vegetarian Butcher, ale neříkat jim, že to není maso. Následoval kvůli koronavirové stuaci online event, při kterém influenceři absolovovali cooking class pod vedením Pavla Berkyho.
Ve třetí fázi si měl každý influencer vybrat recept a na základě zkušeností z kuchařského workshopu ho představit svým sledujícím.