Pivovar Proud
Rozhodli jsme se jít s Proudem
ZADÁNÍ
Konec roku 2019 přinesl nový přírůstek do naší pivní rodiny. Přibrali jsme si experimentální pivovar Proud,
u kterého jsme se měli postarat o to, aby v pivovaru byli na svou marketingovou komunikaci skutečně #proud.
Jak jsme se úkolu
chopili?
Vzali jsme to od podlahy! Zatímco se ředitel pivovaru Michal a vrchní sládková Lenka starají o community management,
my pracujeme ve všech dalších sférách online světa. Od sociálních sítí, přes navrhování webu, až po nastavení a správu PPC kampaně v rámci spuštění e-shopu. Fanoušky také pravidelně informujeme formou newsletterů a pustili jsme se
i do videoprodukce, která divákům ještě více přiblíží jedinečné zákulisí pivovaru.
A VÝSLEDKY?
V prvních 5 měsících spolupráce se nám povedlo zvýšit počet sledujících na Instagramu i na Facebook o více než 100 %,
přičemž se nám dařilo držet míru zaujetí nad neuvěřitelnými 8 % na obou sociálních sítích. Kromě obsahu pro sociální sítě
jsme Proudu vytvořili webové stránky s funkčním e-shopem, rozjeli jsme PPC, připravili videa ze zákulisí pivovaru
a pravidelně tvořili newsletter.