PODCASTOVÉ STUDIO
Vybrali jsme deset autentických ambasadorů, kteří souzní s filozofií značky a ti komunikovali pravidelně v průběhu celého roku. Hravé výstupy a kontinuita jsou totiž skvělým klíčem k důvěryhodnosti. Pro ještě větší úspěch a rozmanitost jsme zapojili i další vhodné influencery. Díky tomu jsme získali jedinečný mix jmen, která na Instagramu a TikToku komunikovala nové produkty i Green Beauty projekty.
Na TikToku jsme navíc spolupracovali s mladými tvářemi, které dosud nebyly napojené na jiné značky.
Díky tomu jsme vytvořili něco velmi důležitého - silnou komunitu prvospotřebitelů. Naučili jsme tak
produkty Garnier používat i další generaci.
Jak jsme se úkolu
chopili?
Vybrali jsme deset autentických ambasadorů, kteří souzní s filozofií značky a ti komunikovali pravidelně v průběhu celého roku. Hravé výstupy a kontinuita jsou totiž skvělým klíčem k důvěryhodnosti. Pro ještě větší úspěch
a rozmanitost jsme zapojili i další vhodné influencery. Díky tomu jsme získali jedinečný mix jmen,
která na Instagramu a TikToku komunikovala nové produkty i Green Beauty projekty.
Na TikToku jsme navíc spolupracovali s mladými tvářemi, které dosud nebyly napojené na jiné značky. Díky tomu jsme vytvořili něco velmi důležitého - silnou komunitu prvospotřebitelů. Naučili jsme tak produkty Garnier používat i další generaci.