top of page
GEN Z

GEN Z SLOVNÍK

KDO JSOU GEN Z?

 

 

Jde o generaci lidí narozených mezi lety 1995 až cca 2010. Jako jedni z prvních vyrostli s počítači

v každodenním životě a jako úplně první se již v brzkém věku adaptovali na sociální média.

Právě proto tato generace mluví a chová se velmi odlišně od jejich předchůdců - mileniálů.

 

Gen-Z má oproti starším generacím výrazně jiné hodnoty. Preferují eco-friendly a společensky odpovědné firmy, mají kratší dobu pozornosti, než mileniálové (8 sekund místo 12) a na sociálních sítích je baví nejvíce video obsah, jehož sledováním tráví 3 a více hodin denně. Zároveň jsou také budoucími zákazníky pro všechny velké značky s rostoucí kupní silou.

 

Zkrátka, odlišnost od starších generací je markantní. A aby toho nebylo málo, také mluví vlastním jazykem

a slangem, který v poslední době ovládá hlavně online prostředí. Proto je pro každého markeťáka důležité vědět, jak k Gen-Z mluvit. Abyste rozuměli vy jim, ale i oni vám. Protože základ marketingu byl a vždycky

bude správná komunikace. Vítejte tedy u našeho Gen-Z slovníku, který vám s tím pomůže!

Slovníček

press to zoom

press to zoom

press to zoom

press to zoom
1/7

Stáhni si pdf formát

GEN Z SLOVNÍK

Jde o generaci lidí narozených mezi lety 1995 až cca 2010. Jako jedni z prvních vyrostli s počítači

v každodenním životě a jako úplně první se již v brzkém věku adaptovali na sociální média.

Právě proto tato generace mluví a chová se velmi odlišně od jejich předchůdců - mileniálů.

 

Gen-Z má oproti starším generacím výrazně jiné hodnoty. Preferují eco-friendly a společensky odpovědné firmy, mají kratší dobu pozornosti, než mileniálové (8 sekund místo 12) a na sociálních sítích je baví nejvíce video obsah, jehož sledováním tráví 3 a více hodin denně. Zároveň jsou také budoucími zákazníky pro všechny velké značky s rostoucí kupní silou.

 

Zkrátka, odlišnost od starších generací je markantní. A aby toho nebylo málo, také mluví vlastním jazykem

a slangem, který v poslední době ovládá hlavně online prostředí. Proto je pro každého markeťáka důležité vědět, jak k Gen-Z mluvit. Abyste rozuměli vy jim, ale i oni vám. Protože základ marketingu byl a vždycky

bude správná komunikace. Vítejte tedy u našeho Gen-Z slovníku, který vám s tím pomůže!

bottom of page