Dove
Dav si zvolil Dove

DOVE

ZADÁNÍ

Když jsme stáli před vytvořením komplexní kampaně pro značku Dove, jejímž cílem bylo představení

antiperspirantu Dove Care, věděli jsme jedno. Kampaň musí být postavená na stejných pilířích,

jako tento hero produkt. Jemnost, péče a ženskost.

Jak jsme se úkolu
chopili? 

Asset 6.png

Na vlastní kůži

Z výsledků globálního výzkumu vyplývalo, že 91 % žen, si po sedmidenním testování vybralo právě antiperspirant Dove Care. Jak je to ale u nás? Kampaň jsme tedy odstartovali vlastním výzkumem

na portálu ZENYSRO.CZ a zjistili, co na hero produkt říkají ženy v Česku a na Slovensku. Tím jsme získali faktická čísla, reference a především reálné pocity a zkušenosti žen.

dove.jpg
Asset 2.png
Asset 4.png
Asset 1.png
Asset 3.png

A NAŠE VÝSLEDKY?

8% engagement rate
3 200 000 impresí

A uspíšení vstupu The Vegetarian Butcher
na slovenský trh na základě reakcí fanoušků.