V tříměsíční spolupráci šlo o vybudování YouTube kanálu ZOOT na plnohodnotný komunikační prostředek. Hlavním cílem kampaně bylo vytvořit pravidelný obsah na YouTube kanálu ZOOT a konvertovat fanoušky na zákazníky ehopu ZOOT.cz.
Spolupráce vedla po třech měsících k těmto organickým výsledkům
+44%
+44% nárůst odběratelů
75 994
75 994 zhlednutých minut
+15%
O 15% vyšší míra prokliků do ZOOT eshopu
3,5x
3,5x více zhlednutí během prvního dne i prvního týdne
Ve spolupráci s eshopem ZOOT šlo o přebudování jejich YouTube kanálu na plnohodnotný komunikační prostředek. Začali jsem umístěním videa na úvodní stránce, které vítá nové diváky a informuje je o obsahu, který zde najdou. Dále jsme upravili a sjednotili náhledy jednotlivých videí, aby zapadaly do daných sérií. Zařadili jsme pravidelné série “Rychlý hadry” a “Vévodovy recenze”. Videa “Rychlý hadry” byly zaměřeny na módu, měli pravidelné promo na Facebooku ZOOT a použili jsme zapojení soutěží pro odběratele, abychom zvýšili engagement. Koncept videí “Vévodovy recenze” byl nastaven na recenzování vybraných módních kousků zábavnou formou. U této série jsme také využili aktuální popularity hlavní tváře těchto videí. Díky dobré komunikaci na facebookových stránkách ZOOT se diváci postupně přemístili i na jejich YouTube kanál.