project-3-figure.png
ZOOT Obsahová video strategie a konzultace
MENU

V tříměsíční spolupráci šlo o vybudování YouTube kanálu ZOOT na plnohodnotný komunikační prostředek. Hlavním cílem kampaně bylo vytvořit pravidelný obsah  na YouTube kanálu ZOOT a konvertovat fanoušky na zákazníky ehopu ZOOT.cz.

Angry Birds

CÍLE KAMPANĚ

Využití YouTube jako plnohodnotného komunikačního kanálu

  • Připravit strategický plán pro YouTube kanál ZOOT
  • Naučit fanoušky sledovat video obsah ZOOT
  • Zapojení fanoušků do obsahu
  • Konvertovat odběratele na zákazníky

Výsledky kampaně

Spolupráce vedla po třech měsících k těmto  organickým výsledkům

+44%

+44% nárůst odběratelů

75 994

75 994 zhlednutých minut

+15%

O 15% vyšší míra prokliků do ZOOT eshopu

3,5x

3,5x více zhlednutí během prvního dne i prvního týdne

Navázat spolupráci

Přístup

Ve spolupráci s eshopem ZOOT šlo o přebudování jejich YouTube kanálu na plnohodnotný komunikační prostředek. Začali jsem umístěním videa na úvodní stránce, které vítá nové diváky a informuje je o obsahu, který zde najdou. Dále jsme upravili a sjednotili náhledy jednotlivých videí, aby zapadaly do daných sérií. Zařadili jsme pravidelné série “Rychlý hadry” a “Vévodovy recenze”. Videa “Rychlý hadry” byly zaměřeny na módu, měli pravidelné promo na Facebooku ZOOT a použili jsme zapojení soutěží pro odběratele, abychom zvýšili engagement. Koncept videí “Vévodovy recenze” byl nastaven na recenzování vybraných módních kousků zábavnou formou. U této série jsme také využili aktuální popularity hlavní tváře těchto videí.  Díky dobré komunikaci na facebookových stránkách ZOOT se diváci postupně přemístili i na jejich YouTube kanál.