Jednotýdenní Google Play kampaň Cyber week nabízí vybrané hry se slevou 80% nebo zvýhodnění in-app nákupy. Hlavním cílem kampaně bylo zaregistrování fanoušků zapojených Youtuberů do Google Play, což je v České republice stále velkou výzvou kvůli nutnosti zadávání údajů z platebních karet.
1 040 000
Více jak 1 040 000 zhlédnutí
53 308
Engagement 53 308 lajků a 6 205 komentářů
3x
3x efektivnější v porovnání s online kampaní
20 000
Více než 20 000 stažení
V rámci týdenní kampaně s Google Play jsme navázali spolupráci s 9 gaming youtubery, se kterými bylo dohodnuto zveřejnění 12 her na je jich YouTube kanálech. Hry jim byly přiděleny na základě obsahu jejich kanálů, aby to bylo pro jejich fanoušky co nejvíce relevantní. Abychom zjistili jak jejich fanoušci reagují na na akční slevy, využili jsme k tomu komentáře pod videem. Youtubeři tak například vyzývali své fanoušky, aby jim psali své skóre, jak se jim hra líbila nebo jaká její konkrétní část. To od fanoušků bylo bráno velmi pozitivně, neboť se mohli s youtuberem porovnávat ve výsledcích a zvyšovalo to celkovou odezvu na videa.