project-2-figure.png
GOOGLE PLAY Kampaň na zvýšení počtu registrovaných uživatelů do Google Play
MENU

Jednotýdenní Google Play kampaň Cyber week nabízí vybrané hry se slevou 80% nebo zvýhodnění in-app nákupy. Hlavním cílem kampaně bylo zaregistrování fanoušků zapojených Youtuberů do Google Play, což je v České republice stále velkou výzvou kvůli nutnosti zadávání údajů z platebních karet.

Angry Birds

CÍLE KAMPANĚ

 

  • Komunikace týdenní akce Cyber weeku na Google Play
  • Seznámení s možnostmi platebního rozhraní Google Play
  • Nákup her na Google Play
  • Akvizice nových platících zákazníků pro Google Play

Výsledky kampaně

1 040 000

Více jak 1 040 000 zhlédnutí

53 308

Engagement 53 308 lajků a 6 205 komentářů

3x

3x efektivnější v porovnání s online kampaní

20 000

Více než 20 000 stažení

Navázat spolupráci

Přístup

V rámci týdenní kampaně s Google Play jsme navázali spolupráci s 9 gaming youtubery, se kterými bylo dohodnuto zveřejnění 12 her na je jich YouTube kanálech. Hry jim byly přiděleny na základě obsahu jejich kanálů, aby to bylo pro jejich fanoušky co nejvíce relevantní. Abychom zjistili jak jejich fanoušci reagují na na akční slevy, využili jsme k tomu komentáře pod videem. Youtubeři tak například vyzývali své fanoušky, aby jim psali své skóre, jak se jim hra líbila nebo jaká její konkrétní část. To od fanoušků bylo bráno velmi pozitivně, neboť se mohli s youtuberem porovnávat ve výsledcích a zvyšovalo to celkovou odezvu na videa.