project-1-figure.png
Český olympijský tým Vybudování největšího sportovního YouTube kanálu v ČR
MENU

Ve spolupráci s Českým olympijským týmem, která trvala osm měsíců bylo cílem dosáhnout předem stanovených čísel a vytvořit tak největší sportovní YouTube kanál v ČR. Zároveň šlo o vzbuzení zájmu mladé generace ke sportu.

Angry Birds

CÍLE KAMPANĚ

  • Prezentovat sport mladé generaci z jiného pohledu
  • Informování o sportovních aktivitách a oficiálních událostech Českého olympijského výboru
  • Vybudovat nový komunikační kanál, který informuje a inspiruje
  • YouTube kanál: 30 000 odběratelů, 3 000 000 zhlédnutí, 3 300 000 zhlédnutých minut

Výsledky kampaně

5 100%

Zvýšení počtu odběratelů o 5 100% na 35 500

4 163 476

Počet zhlednutí se dostal na 4 163 476

1460%

Doba zhlédnutí byla o 1460% větší než v lednu

Navázat spolupráci

Přístup

Prvním krokem ve spolupráci s Českým olympijským týmem bylo vytvoření dvou nových sérií: “Naši šampioni” a “Nejlepší olympijské příběhy”. U těchto videí jsme použili stejné grafiky náhledů, abychom sjednotili jednotlivé série. Zároveň jsme sjednotili grafiku celého YouTube kanálu. Souběžně s těmito sériemi jsme se také zaměřili na videa, která zachycují aktuální trendy v českém sportu. V další fázi spolupráce jsme použili koncept, který měl vzbudit zájem mladé generace o sport. K tomu jsme využili spojení youtuberů a sportovců, kteří natočili společná videa. Ta poté vycházela na kanálech jak jednotlivých youtuberů tak i na kanálu Českého olympijského týmu. V poslední fázi jsme dbali na rychlou reakci při úspěších  českých sportovců během olympijských her v Rio de Janeiro. Byl vymyšlen jednoduchý formát videí, který se dal jednoduše sdílet, byl krátký a poutavý. Díky jednotlivým krokům a celkovému přístupu, jsme v porovnání olympijských kanálů ostatních zemí dostali ten český na celkové 2.místo!